Takziah

Thursday, January 08, 2009 Edit This 0 Comments »
Assalamualaikum semua..

Semalam, saya dikejutkan dengan berita ematian sepupu saya. Innalillahiwainnalillahiraji'un...

Saya sangat-sangat terkejut, ye la.. sebab yang pertama.. die tunang seminggu sebelum saya tunang... dan die akan kawen.. sebulan sebelum saya kawen... dan yang antara paling x percaya nya.. dia sihat-sihta je...

Sebabnya, katenye dia sakit kaki pagi tu... dah pergi hospital dah.. nothing much... then petang tu dia meninggal...

Saya sedih.. and risau ... orang kate, dugaan lepas tunang ni makin tinggi, makin hebat. Ye ke?

Entah la, tapi antara buktinya.. itu la...

Dah tu , saya baru dapat tahu, die meninggal masa tengah makan dengan tunang dia. so macam mana lah keadaan tunang dia lepas ni... saya pun x nak pk sgt.. sbb saya tahu.. kalau jadi kat saya pun... saya boleh jadi gila.. atau tekanan perasaan yang amat... yer la kan.. tunang sendiri mati depan mata...

Semoga Allah merahmati rohnya....

Isk... Bila teringat kematian ni, teringat akhirat... rasa makin jauh pulak denganNya...

Manusia ni akan kembali jua kan.... walau macam mane sekalipun... x kan ada yang terlepas kan...

0 comments:

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers