Bulan Disember 2010

Sunday, December 26, 2010 Edit This 0 Comments »
Tahun 2011 semakin hampir tiba, banyak juga perkara yang berlaku pada tahun ini. Kalau nak di  tuliskan, hmm habes sebuku diari la nampaknye. Tapi di pengahkir tahun ni jugak la, aku baru sedar satu perkara.. ahahhaa.. Itu aje di Suria fm.. baru minggu lepas aje aku terserempak dengan itu aje ni.. tapi semgat nak tembus talian berkobar-kobar sampai la ke hari ni... aku jenuh juga memikirkan jawapannya..tapi.. antara perkara yang paling aku risau dengar ... kemalangan bas.. lagi-lagi kemalangan bas.. aku rasa .. tahun ni adalah tahun paling banyak kemalangan bas berlaku dalam seumur hidup aku nih..~~~ haishhh~~~ aku yg sememangnya public trasnport punyer org.... (x berani bwk kete punyer pasal)... rase risau aje dengar...~~ Hah.. dalam bas pun aku sempat lagi call and call suria fm... utk Itu aje la... haish~~ kemaruk dah aku ni... Semoga ade rezeki aku utk Itu aje nih..~~ mana tahu...rezeki anak kedua ni...~~~ 

Hmm... tahun 2011 lagi 4 hari aje lagi.... Dah kene prepare azam tahun baru... atau hari2 kita kene berazam..? Teringat name pak cik aku azam...  semoga tahun depan akan menjadi tahun yang lebih baik dari tahun yang sebelumnya...~~~ Yeay! Malaysia menang 3-0 di AFF... 

0 comments:

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers