Cerpen

Monday, November 03, 2008 Edit This 0 Comments »
Sepanjang hari ini... semestinya masa aku akan terluang pada kerja dan kerja dan kerja lagi...
Tapi.. aku bersyukur ke hadtar Ilahi kerana Dia telah memberikan aku rahmatNya...

Semalam.. aku mula menulis satu cerita... dah lama sangat tak menulis... zaman sekolah-sekolah je dulu... Aku memang gemar menulis cerpen.. rasaya..

Tajuk cerpen, masih belum lagi aku tetapkan.. tapi ceritanya tentang seorang yang pelik menyukai seorang yang malang....

Tapi cerita ni memang pelik.. Aku dapat idea masa duduk sorang-sorang dalam bilik.. So .. selain suka coding.. Aku suka tulis cerpen... Dan lagi.. harap-harap.. cerpen aku kali ni boleh la aku post kat sini....

Announcement...

Satu cerpen akan release minggu depan.. nantikan kemunculannya... macam la ade yang sudi baca cerpen aku ni... uhuhu....


..:: Ind@h::..

0 comments:

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers